Monday, April 11, 2011

TERAPI ELEKTROSTATIK: DR JISM 10 SERIES



Multifungsi, Bergaya dan Ekslusif adalah ciri-ciri utama produk terbaru Al-Jabbar iaitu DR JISM 10 SERIES. Didatangkan khas dengan keterampilan yang terkini dan termoden.

DR JISM 10 SERIES adalah mesin medan eletrostatik yang canggih dengan pelbagai fungsi yang memberi banyak manfaat kepada pengguna. Ia membekalkan fungsi-fungsi yang melebihi daripada DR JISM. DR JISM 10 SERIES ini berupaya melancarkan peredaran darah melalui getaran elektrostatik sebanyak 60 kali sesaat yang dapat memperbetulkan kembali saluran darah dalam badan kita dan membersihkannya agar tiada lagi darah tersumbat didalam sistem saraf. Antara penyakit yang mampu disembuhkan melalui penggunaan DR JISM 10 SERIES ini ialah Darah Tinggi, Kencing Manis, Sakit Jantung, Buah Pinggang, Strok, Parkinson, dan juga berbagai jenis penyakit kronik yang lain.

Keistimewaan “DR JISM 10 SERIES” ini adalah ia mempunyai Batu Germanium da Terapi Magnetik (Batu Jed). Bentuknya yang menarik amat menjimatkan ruang. Ia mempunyai 3 Gelombang yang boleh dilaraskan pada bila-bila masa mengikut keperluan pengguna.

Batu Germanium
Dikenali sebagai batu F.I.R ia dipanaskan dalam suhu tinggi(1300 darjah Celcius) dengan cara teknologi tinggi. Selepas diproses, Batu Germanium memancarkan F.I.R dalam 8 – 10 Mikron (bacaan Mikron untuk F.I.R yang paling sesuai untuk tubuh badan).
Ia berfungsi untuk:
* Melancarkan pengaliran darah
* Meningkatkan daya ketahanan badan
* Membuang toksin dalam badan
* Kecantikan kulit & pengaktifan sel dan meningkatkan metabolisma

Batu Magnetik / Terapi Magnetik
Terapi Magnetik bukan lagi teknologi baru dalam sains. Walaupun namanya kedengaran futuristik, tetapi sebenarnya ia telah diamalkan selama 4000 tahun yang lalu dalam perubatan tradisional. Bdan manusia dikawal oleh medan magnetik iaitu caj yang seimbang. Apabila badan tercedera, ion positif akan berkumpul di bahagian tersebut dan menyebabkannya terasik sakit dan membengkak. Terapi Magnetik dapat memisahkan caj ion positif daripada terkumpul di bahagian yang tercedera / sakit dan kembali kepada keadaan caj negatif yang normal. Ini akan melancarkan peredaran darah dan oksigen pada bahagian tersebut, juga menggalakkan penyembuhan semulajadi. Terapi Magnetik telah dibuktikan sebagai penahan sakit semulajadi dan tidak mendatangkan kesan sampingan.

Gelang Tangan : Untuk mengumpulkan caj negatif supaya terapi negatif lebih berkesan.

Aksesori: Akupunture, Tester, Remote Controller

Untuk pertanyaan lebih lanjut mengenai produk, cara penggunaan, pembelian & pembayaran. 
Anda boleh menghubungi perunding produk kami di talian:

MOHD ALLIF 
Healthcare Consultant
013-3141448

No comments:

Post a Comment